سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

20 روز با پسرم

1393/12/2 22:36
نویسنده : مامان سمیرا
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

20 روز با پسرم 

سامیار من از اینکه خداوند تو را در دامان من نهاد تا زیبایی های دنیا را با تمام وجودم لمس کنم بسیار خوشحالم.

الهی مامان جان...

منو ببخش...شیرم برای سیر کردنت کافی نیست ...این موضوع خیلی ناراحتم می کنه..وقتی بهت شیر میدم و تو سیر نمیشی و گریه می کنی منم داغون می شم..گریه می کنم ...من نمی خوام برات کم بزارم اما نشد...منو ببخش...گریهدلشکسته

الهی من فدات بشم نفسم ،اینم چند تا عکس ناز از پسرم

وقتی برای اولین بار دیدمت این شکلی بودی که من عاشقت شدمبوس

 

هفته اول زندگی سامیار جونم

 

 

هفته دوم زندگی سامیار جونم

 

 

هفته سوم زندگی سامیار جونم

 

 

سامیار فضانورد

 

 

سامیار بعد از غذا خوردن

 

پسندها (17)

نظرات (6)

مامان آرمان
4 اسفند 93 2:15
عزیزم کوچولوتون خیلی نازه،بسیار ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدین. بهترین ها رو برای آقا سامیار عزیز و دوست داشتنی آرزو میکنم
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی مممنونم به خاطر پیام قشنگتون..
مامان و بابای پارسا جون
4 اسفند 93 14:20
سلام و سپاس از لطف شما تبریک فراوان بخاطر زمینی شدن فرشته آسمانیتان انشاالله همیشه سالم و سلامت و زیر سایه پدرومادر بزرگ شود.
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنونم از لطف شما
مامان ناهید
6 اسفند 93 1:24
بهتون تبریک میگم انشاالله سامیار جون زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه ممنون که به پیج ما سر زدید اگه دوست داشته باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان سمیرا
پاسخ
سلام خیلی ممنونم بسیار خوشحال می شم که از نظرات شما استفاده کنم.
زويا
6 اسفند 93 10:04
با سلام و تبريك فراوان تبريك ميگم تولد كوچولوي عزيزتون رو
مامان سمیرا
پاسخ
سلام خیلی ممنونم
مامان غزال
7 فروردین 94 2:04
عزيز كوچولوي قشنگ، پاسدار آتش مهر مامان و بابا خوش اومدي، روزگار بر مراد باشه ناز پسر دوست داشتني
رقیه
10 فروردین 94 18:32
ماشاالله خداحفظش کنه خیلی نازه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم انشاالله شما هم زایماد راحتی داشته باشید و به سلامتی پسر نازتونو در آغوش بگیرید