سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

سرشار از شادی

1394/5/29 12:42
نویسنده : مامان سمیرا
785 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم....پسرم ،دنیای من ،همه ی زندگی من در 6 ماه و 14 روزگی به من ماما گفت....عزیز دلم چند روزی بود که موقع غذا خوردن ماما می گفتی اما من فکر می کردم شما داری حروف رو تکرار می کنی آخه کلمه ی مممم را خیلی تکرار می کنی تا اینکه من تو آشپزخونه بودم و شما از بازی کردن خسته شده بودی و پشت سر هم ماما می گفتی وقتی من اومدم و پیشت نشستم با یه لبخند شیرین به من نگاه کردی و دوباره ماما گفتی...الهی عزیزم نمی دونی چقدر خوشحال شدم ...هر وقت غذا می خوری یا از خواب بیدار می شی ماما میگی و من رو سرشار از شادی می کنی...

نظرات (18)

نیکـتـ♥ــآ
29 مرداد 94 13:09
سلام خاله جـونمـ): خوشحـال میشم به وبـلـاگ من سـر بزنید و با نـظـرات ارزشمـندتون خوشحـالم کنیـد/. آپم ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
رد پا
31 مرداد 94 22:31
ای جااان چه حس خوبی سلام من کارمو تازه شروع کردم و تو سایتم کفش و پاپوش و جوراب دارم خوشحال میشم سر بزنید و در صورت امکان لینکش کنید.
مامان سحر
1 شهریور 94 0:15
سلام دوست عزیز... ماشالا آقا سامیارتون چه تازه...خدا پشت و پناهش باشه... اگر مایل به تبادل لینک بودین خبر بدین... البته با اجازه شما من لینکتون کردم😘😘😘
مامان و بابای پارسا جون
3 شهریور 94 13:10
آفرین سامیار جون عزیزخاله
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
3 شهریور 94 20:56
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
مامان حسام
4 شهریور 94 0:00
مبارکه مامان سمیرا خدا حفظش کنه بوسسسس
مامانی مینا
6 شهریور 94 7:59
ای جان،خیلی حس شیرینیه
مامان فرهام
6 شهریور 94 19:50
ای جاااانم خیلی پسمل نااازی داری گلم !!کلیییی ماچش کن و حتما واسش اسفند دود کن.
مامانی
9 شهریور 94 10:21
سلام مرسی از اینکه به وبلاگ ما سر زدید و تبریک گفتید . خدا گل پسرتون و همیشه حفظ کنه
نیکـتـ♥ــا
15 شهریور 94 21:21
ســ♥ـلـام خاله جـونمـــ من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنید. منتظرتـــــــون هستـمــ♥♥♥
نسرین
20 شهریور 94 8:40
پسر منم توی 6 ماهگی ماما و بابا گفت. ایشالا زنده باشن
مامان ملیکا و اریان
24 شهریور 94 12:18
سلام عزیزم چه حس خوبی هست خدا نی نی نازتون رو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
خاله نگار
27 شهریور 94 11:20
رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت! مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه … همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد! هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود!
مامان شاه نی نی
29 شهریور 94 12:21
امیدوارم همیشه شاد باشید
کیان
1 مهر 94 14:53
خوش به حالت خاله. مامان من هم خیلی تلاش میکنه که من بهش مامان بگم. اما هروقت میگه بگو مامان من فوری میگم بابا بابا
پردیس خواهرماهان گلی
7 مهر 94 13:50
سلام عزیزم.مرسی که به وبم سرزدیوب شماهم بسیارعالیه سامیارکوچولوهم خیلی خشملونازه.راستی باتبادل لینک موافقی؟اگه موافقی به وبم یربزن وخبربده.
بهار خانوم
8 مهر 94 15:07
سلام عزیزم خوشحال میشم بهم سر بزنی لینکت کردم خوشحال میشم شمام منو لینک کنی
خاله مژگان
12 مهر 94 10:20