سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

آخرین لحظه انتظار

1393/11/9 0:42
نویسنده : مامان سمیرا
655 بازدید
اشتراک گذاری

سامیار عزیزممحبت

فقط چند ساعت دیگر...

فرزندم در اوج پرواز می کنم و من با تو خوشبخت ترینم.انتظار رو به پایان هست و قلب من بی قرار تر از همیشه.

از خدا خواستم...سالم باشی...مهربان باشی...غمخوار باشی...با شرف و با آبرو باشی...و هر آنچه که روح پاک تو را به تاراج می برد از تو دور باشد.

از خدا خواستم...مادری باشم صبور و مهربان...راسخ و با ایمان...تا تورا در زندگی زمینی ات یاری کنم...تا در انسانیت به کمال برسی و در اوج زیبایی ها به پرواز در آیی و از زندگی ات لذت ببری

سامیار من، از امروز تا پایان راهم در کنارت خواهم بود و از اینکه با تو مادر شده ام به خود می بالم.دوستت دارممحبت

پسندها (5)

نظرات (3)

مهتاب
11 بهمن 93 16:03
ای جانم تولدت مبارک کوچولوی ناز خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
سارا
30 تیر 94 22:36
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
سحرناز
31 تیر 94 14:12
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی