سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

بدون عنوان

1394/5/10 14:36
نویسنده : مامان سمیرا
463 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم می خواهم از شیطونی های این روزهات برات بنویسم.جونم برات بگه که از این روزها حسابی دارم لذت می برم و با هر کار جدیدی که انجام میدی منم یه عالمه ذوق می کنم niniweblog.comو سعی می کنم تمام این لحظه ها رو به یاد بسپارم که چه روزهای شیرینی رو با تو دارم سپری می کنم...niniweblog.com

دیگه تو گرفتن اشیا حسابی ماهر شدی و هر چه بخواهی رو با اون دستهای خوشگلت می گیری ...سیته خیز می کنی و خیلی خوشگل دور محور خودت می چرخی و هر چی دم دستت باشه بر می داری و خودت رو باهاش سرگرم می کنیniniweblog.comniniweblog.com

خیلی علاقمند به کتاب هستی و بعضی وقتها هم خودت کتاب می خونی...

 

 

 

موهای بابا مسعود رو هم می کشی امان از دست تو شیطون..niniweblog.com

 

خیلی هم خوش صحبت هستی البته به زبان نی نی ها حرف می زنی...فکر کنم به زودی می خواهی مامان بگیniniweblog.com...اینجا هم با انا داری حرف می زنی

 

مثل همیشه خوش خنده ای پسر طلای من

 

 

 

 

بعد از حمام هم خیلی خوش اخلاقی عزیز منی تو نفسم

 

از بازی کردن هم که خسته می شی مثل فرشته ها می خوابی

 

بعضی وقت ها هم موقع عکس گرفتن ژست می گیری الهی قربونت برم من

 

 

و اینجا هم با دست های نازت داری بازی می کنی 

خیلی خوشحالم که تو رو دارم پسرم

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان و بابا
12 مرداد 94 1:28
خیلی بانمکه این گل پسر خدا حفظش کنه.ممنون به ما سر زدی
بابای سام
12 مرداد 94 9:43
خدا براتون حفظش کنه ممنون که به وبلاگ ما سر زدین چشماتون خوشگل میبینهانشالله وقتی به حرف بیاد بیشتر ذوق میکنید بدون شک روزهای خوشی رو برای خانواده کوچیکتون آرزو میکنم
مامان زهرا
12 مرداد 94 9:49
سلام مامان سمیرا عزیز خدا حفظ ش کنه گل پسری و الهی چقدرم ناز و شیرینه. قدر تک تک لحظه ها رو بدون خیلی زود میگذره . مرسی ک ب وبلاگ عشقم سر زدی . بووووس
★ مامان نیکو ★
12 مرداد 94 15:32
قربون ِ این پسر جیگر طلای خوش خنده و ناااز همیشه بخندی عزیزم ... خیلی خوشحالم کردین بهمون سر زدین عزیزم
مامانی
12 مرداد 94 17:37
ماشالا به آقا سامیار، چقدر با نمکه ، خدا نگهش داره براتون
مامان سپید
13 مرداد 94 9:15
ماشاالله بزرگ شده از عکساش معلومه خیلی شیرینه خدا نگهدارش باشه
atena
13 مرداد 94 23:24
خدا حفظش کنه
مامان و بابای پارسا جون
14 مرداد 94 16:06
وای ماشالا سامیارجون بزرگ و بانمک شده ایشالا خداحفظش کنه
مامان ارزو
15 مرداد 94 17:17
ممنون ازبازدیدتون خداحفظش کنه سامیارجونو
مامان ارزو
15 مرداد 94 17:18
خداحفظش کنه ممنون ازبازدیدتون
مامان
15 مرداد 94 18:44
ماشالله خدا حفظش کنه خیلی با نمکه
فائزه
15 مرداد 94 19:25
سلام واااااای چه پسملی تازی دارین خداحفظش کنه ممنون که بهمون سر زدین
مامان امیررضا
17 مرداد 94 10:36
وای خدا چه پسمل نازی...خدا حفظش کنه برای مامان و باباش...مرسی که به ما سرزدی با اجازه لینکت میکنم
آبجی نگار
17 مرداد 94 15:13
چه پسرخوبی... خوش خنده نیست که هست شیطون بلانیست که هست بانمک نیست که هست کتابخونم که هست مامانی خوش به حالت
شبنم.س
17 مرداد 94 17:06
ای جونم قربونش چه پسری.خدا حفظش کنه.
نیلوفر
19 مرداد 94 19:45
اخییییییییییییییییییییییییی
مادر محمد
21 مرداد 94 16:24
سلام یک بیت شعر تقدیم به سامیار کوچولو در زمستان خانه ما شد بهار از حضور گرم آقا سامیار .
مادر محمد
21 مرداد 94 16:26
در زمستان خانه ما شد بهار در قدوم گرم آقا سامیار.
مامان جونی
21 مرداد 94 16:30
عزیزم ... ماشاله به سامیار گلم نیم سالگیت مبارک خوشگل خاله همیشه تنت سالم و دلت شاد و لبت خندون باشه
مامانی و بابایی
23 مرداد 94 8:28
سلام، خدا حفظش کنه، ماشاالله خیلی خوشگل نانازيه
مامان جون
26 مرداد 94 6:54
خدا حفظش کنه ماشاالله خیلی بانمکه
lمامان شروین وشنتیا
27 مرداد 94 20:21
عزیزم خیلییی بامزس الهیییی
دریا19
28 مرداد 94 15:24
عزیزم مرسی که بهم سرزدی اوخی چه کوچولوی نازی داری ماشالا... از طرف من اون لپاشو ببوس ... سمیراجونم لینکی خواستی لینک کن عزیزم...
دوست محيط زيست = گلبرگ
20 شهریور 94 21:34
سلام مامان ني ني كوچولو دوست دارين ني ني تون از همين الان طرفدار محيط زيست باشه؟ شما مي تونيد توي وبلاگ من عضو بشيد تا بتونيد تماممممممممممم نكات حفاظت از محيط زيست رو بدونيد و با حيوانات آشنا بشين.تازه سر هر ماه هم يك قرعه كشي دارم. جايزه اش چيه؟ شانستون بش بيوفته مي فهمين!♥
مامان مریم
26 شهریور 94 22:00
سلام،ماشاالله چه قدر بانمکه خداواستون حفظش کنه//
اورانوس
27 شهریور 94 0:44
از حضور گرمتون توی وبلاگم سپاسگزارم ،خوشحال میشم بازم بیاین ...پسر گلتون رو هم از طرف من ببوسين.
مامان
5 مهر 94 8:04
ماشالله عجب ژستی هم گرفته شیطون بلا خدا نگهش داره براتون
مامان آیهان
25 آذر 94 9:02
وای وای وای. چه چش و ابرویی. هزار ماشالله