سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

پسر زمستانی

بدون عنوان

1395/1/11 18:14
نویسنده : مامان سمیرا
715 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من ،سامیار نازنینم

این روزهایم پر شده از عطر وجود تو...خدا را شکر که تو را دارم وتو بهترین هدیه ای از جانب خدای من...دوستت دارم ای فرشته ی نازنینم...

چه خوب که این وبلاگ رو برات درست کردم و هر چند کم اما از تو و برای تو می نویسم...و گاه گاهی  لحطات ناب با تو بودن را به نگارش در می آورم و وقتی خاطره هایت را مجازی ورق می زنم آرام می شوم و هر آنچه را که دلگیرم می کندبه باد فراموشی می سپارم...عزیزترینم ممنونم که هستی و من با وجود تو مادر نامیده شدم....و این افتخاری هست که تو نصیبم کردی.

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بیتا
12 فروردین 95 23:26
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
کیان
14 فروردین 95 14:31
سامیار جان سال نو مبارک
مامانی گیتا جون
15 فروردین 95 14:24
روزت مبارک مامان مهربون
سيد طاها
24 فروردین 95 7:09
ماشاءالله به اين پسر ناز
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
28 فروردین 95 17:47
ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم هرچند که افتخار دیدارت نیست با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم . . .
مامان ریحانه
30 فروردین 95 10:37
سلام . پسر نازی داری عزیزم خدا جفظش کنه. مرسی به وبلاگ پسرم اومدی . خوشحال می شیم باز هم بیای
خاله بهنوش و مهران
23 اردیبهشت 95 8:23
خدا حفظت کنه عزیزدلم برای مامان و بابات
fatemh
23 اردیبهشت 95 9:53
توجه توجه اگه می خوای عکس کودکتو توی قاب بگیری یا اسمشو درست کنی تو قسمت نظرات بهم بگو ممنون نمونه هاشم یکی براتون گذاشتم