سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

سفرنامه ی اولین سفر

1394/1/15 20:59
نویسنده : مامان سمیرا
682 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرم دنیای من

آراماولین بهار زندگیت مبارک 

عزیز دلم امسال عید برای من رنگ و بوی دیگری داشت آرام...تورا در آغوش داشتمبغل ...پدرم و مادرم در کنارم بودند و همسرمهربانم همراه من....این یعنی خوشبختی...محبت

نفسم اولین سفرت رو تجربه کردی و سه نفری به شهر تبریز جایی که من در آنجا متولد شدم و عاشقانه دوستش دارم رفتیم 

عزیز دلم اولین خنده ات رو در آخرین روز سال به مامان روحی کردی و این جوری بود که راه دلبری کردن رو یاد گرفتیبغلبوس

روز سوم عید مهمانی شما پسر نازنینم بود خیلی خوش گذشت...و به خاطر ورود شما فسقلی به دنیای ما همه بهمون هدیه دادنددستشون درد نکنهخجالت

پسر گلم تولد یک سالگی علی سام خوشگله هم بود که خیلی بهمون خوش گذشت و شما هم از اول تا آخر مهمانی لالا کرده بودی .الهی دورت بگردم توهمه عکس ها شما خوابی.چشمک

راستی یه سفرم به منطقه آزاد ارس رفتیم واقعا عالی بود منم واست ازlcwaikiki لباس خریدم اما شما یه کوچولو خسته بودی و گریه می کردی و من نتونستم برات بیشتر خرید کنم زیبا

خلاصه سفر خیلی خوبی بود عزیزم..انشاالله سفر های زیادی رو با هم خواهیم رفت پسر نازنینم خیلی دوست دارم.محبتبغلبوس

 

پسندها (8)

نظرات (1)

خاله
21 فروردین 94 17:05
آخی عزیزم! همیشه سلامت باشی پسری و سایه مامان و بابای گلت روی سرت باشه روز شما رو هم تبریک عزیزم
مامان سمیرا
پاسخ
سپاس فراوان