سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

پسر زمستانی

زمانی که گذشت

1395/8/5 16:29
نویسنده : مامان سمیرا
756 بازدید
اشتراک گذاری

سامیار من ...تمام وجود من

هر روز که بزرگ تر می شوی من احساس می کنم که خودم دوباره کودک شده ام...روزهایم بوی یاسمن می دهد...و طعم زندگیم ملس ....اخر شیرین کاری هایت گاه مرا می خنداند و گاه می گریاند...اما تمام وجودم پر شده از عطر پیراهن تو.....کاش همیشه در اغوشم باشی عزیزترینم....

مدتی بود که از تو برایت ننوشتم...روزهایی که سپری شد پر بود از لحظات شیرین...این روزها تلاش می کنی که کلمات رو تکرار کنی و با ما صحبت کنی...به زیبایی می دوی و هر چه که می بینی و می گویی این چیه ؟هنوز دنیا برایت شگفت انگیز هست...بعضی از روزها مهد می روی تا با هم سن و سالانت بازی کنی و وای که چقدردوست داشتنی می شوی  وقتی با دوستانت می خندی...گاه گاه خنده هایت دنیایم را دگرگون می کند....کاش همیشه بخندی کودک من...

یه سری عکس از روز های گذشته برات میزارم و سعی می کنم که اینجا برایت بیشتر بنویسم...

 

 

 

 

 

عزیزترینم خیلی دوست دارم

پسندها (12)

نظرات (4)

اورانوس
23 آذر 95 15:16
سلام دوستم ،ماشالله سامیار چه آقایی شده واسه خودش....
طناز (مامان آروين)
25 اسفند 95 13:02
ساميار جون ايشالا هميشه سايه پدر و مادر بالاسرت باشه . هميشه سلامتو شاد باشي.
ساعت نیک
30 خرداد 96 8:52
ماشالله به سامیار. زنده باشه و شادیشو ببینید همیشه. خواهش می کنم از محصولات ساعت نیک که برای اتاق کودکان طراحی شده دیدن کنید. برای دیدن همه محصولات می تونید از لینک فروشگاه که تو وبلاگ هست استفاده کنید. مطمئن هستم خوشتون میاد. اینها کار تولید کننده ایرانی هست. حمایتش کنیم. مناسب برای هدیه و سیسمونی و اتاق کودک و نوجوان هست و همچنین مدل هایی که برای آشپزخونه و هال خوبه. برای دیدن همه محصولات از لینک فروشگاه تو وبلاگم استفاده کنید. مرسی
ساعت نیک
5 تیر 96 20:20