سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

یه دنیا حرف و عکس

1394/3/21 0:48
نویسنده : مامان سمیرا
993 بازدید
اشتراک گذاری

پسرخوب من، عزیز دلم ،از 2 ماهگی به بعد فرصت نکردم از اتفاقاتی که تو این چند وقت افتاده برات بنویسم...جونم برات بگه که   4ماهگیت تمام شد و وارد 5 ماهگیت شدی...الهی قربونت برم ..هر روز که سپری می شه من عاشق تر و شما با مزه تر می شی 

از اتفاقات جدید برات بگم:

عمو حمید در 26 اردیبهشت داماد شد و شما هم اولین مراسم عروسی تون رو رفتید 

 

 

و بماند که شما چقدر دلبری کردی

الهی من فدات بشم پسر شیطون من در 4 ماه و 7 روزگی برای اولین بار بدون کمک غلت زدی

 

تا می زارمت زمین سریع غلت می زنی و با دستات بازی می کنی و از مکعب های پارچه ای هم خیلی خوشت می یاد

 

این عکس رو هم وقتی می خواستیم ببریمت دکتر  برای چکاپ ازت گرفتم 

 

روابط عمومیتم که عالیه به همه می خندی و تلاش می کنی با هاشون حرف بزنی

 

و با صدای بلند می خندی الهی فدای اون خنده هات بشم قند عسلم

 

و چند تا عکس بدون متن  از سه ماهگیت

 

 

و چند تا عکس جدیدتر

 

 

و متاسفانه شما بعد از واکسن 4 ماهگیت سیاه سرفه خفیف گرفتی الهی من فدات بشم خیلی اذیت شدی همش نفس تنگی داشتی و سرفه می کردی با این حال انرژی مثبت بودی و لبخند به لب داشتی .

عزیز دلم خیلی دوست دارم الان که دارم برات می نویسم شما بابا رو حسابی خسته کردی و بهتره من برم بهش کمک کنم ....امان از دست تو شیطون خان

 

 

نظرات (32)

مامان آيلار
21 خرداد 94 9:12
سلام مرسي كه به ما سر زدي كوجولوي نازي داري ايشالا دامادي خودشو ببيني ز
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی خانومی
مامان مریم
21 خرداد 94 18:04
سلام عزیزم. ماشاله که پسر ناز و خوشگلی دارید . خدا حفظش کنه . انشاله سایه شما و پدرش همیشه بالای سرش باشه .
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
ابجي تیارا
23 خرداد 94 13:03
شما با افتخار لینکید
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
مــــن
26 خرداد 94 20:20
خاله جون به این وبم نظر بده
مامان سمیرا
پاسخ
وبتون خیلی قشنگه
مامان نيوشا
26 خرداد 94 20:20
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان سمیرا
پاسخ
حتما عزیزم
مامان الی
27 خرداد 94 14:57
كوجولوي نازي داري سلامت باشه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم از اینکه به وبلاگ من هم سر زدید
مامانی
29 خرداد 94 15:15
ای جانم فرزندتون خیلی بانمک و دل نشینه همشه سالم باشه
مامانی و بابایی
29 خرداد 94 16:49
ماشالله خداوند حافظش باشه چقدر عکساش شبیه نوزادیهای ایلیای منه دلم واسه اون موقعها تنگ شد
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم ماشاالله ایلیا جون خیلی نازو خوشگله انشاالله زیر سایه ی پدر و مادر باشه
فاطمه سادات
30 خرداد 94 20:07
آخی خیلی بامزه وخوشگله ایشاا... همیشه سایه ی پدر مادرش بالای سرشون باشه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی که به ما سر زدید
نسرین
31 خرداد 94 11:44
عجب کراوات خشملی داری خاله جون
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم نسرین جون روی رایان ناز رو هم ببوس
مامان پارسا
1 تیر 94 2:03
به به پسر خوجملمون ماشالا بزرگ شده ایشالا همیشه سالم باشی خاله جون
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی مامان پارسا جون ...روی پارسا نفس رو هم ببوسید
مامان مرجان
2 تیر 94 14:36
سلام چه گل پسری خدا حفظش کنه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم از لطف شما...حتما گلم
انسی
2 تیر 94 23:14
به به چه شازده پسر آقایی ماشاالله خدا نگهش داره برات نازنازیتو وااااااااای یادش بخیر چهارماهگی مسیحا بخدا خیییییلی زود میگذره مامان جونش تا میتونی چشاتو باز کن و از ته دل حسش کن چون دیگه برنمیگرده
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنونم که بهم سر زدید در پناه خدا باشید
مهتاب شب من
8 تیر 94 0:32
سلام عزیزانم در پناه حق باشید.
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم
سحر
10 تیر 94 19:11
عزیزم خیلی ازتون ممنونم که به وبلاگم سرمیزنین و از تجربیات خودتون میگین.ازتون التماس دعای شدید دارم مخصوصا شبای احیا که دیگه داریم بهشون نزدیک میشیمامون ب
مامان سمیرا
پاسخ
امیدوارم زود زود مامان بشی و بیای از شیطونی های نی نی نازت برامون بنویسی عزیزم
AsA
15 تیر 94 21:47
slm age ba tabadol link movafeqi mno ba esm webm blink cm bzar blinkm fdt
مامان سمیرا
پاسخ
از اینکه دوستان خوبی داشته باشم خیلی خوشحال می شم لینکتون کردم
مامان آرال
15 تیر 94 23:34
چه نازه خدا حفظش کنه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم
مامان حسام
18 تیر 94 18:06
عزیزم چه بانمکه پاپیوناشو جوجـــــــــــــــــــــــــــــــه چه ابروهای پهنی ماشالله.خدا برات حفظش کنه. به منم سر بزن مرسی
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم ...حتما گلم
عاطفه
21 تیر 94 9:47
سلام ممنون که بهم رای دادین
مامان سمیرا
پاسخ
خواهش می کنم
مامان نیکو
21 تیر 94 20:57
ماشالله به این گل پسر ناناز و خوشتیپ زنده باشی عزیزم خوشحال شدم بهمون سر زدین بازهم پیش ما بیاید
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم نیکو جان انشاالله نی نی شما هم سالم بیاد تو بغلتون
مامانی
23 تیر 94 16:47
عزززیزم خیلی نی نی نازی هستی خدا نگهدارت باشه..پاپیون خیلی بهت میاد عزیزم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم با چشمای نازتون می بینید مرسی
مامانی مینا
30 تیر 94 15:57
خدا نگه داره گل پسرتونو
آبجی نگار
3 مرداد 94 21:10
چراچسب زدین سرسامیارجونو؟؟؟
مامان سمیرا
پاسخ
عزیزم مارک لباسشه...داشتم لباسشو عوض می کردم مارکش چسبید به سرشممنونم گه بهم سر زدین
آبجی نگار
3 مرداد 94 22:11
marzieh
4 مرداد 94 15:24
ای جانم.ماشاالله
مامان نیکی
5 مرداد 94 20:47
سلام هزار ماشاالله چه پسر نازیییی خدا نگهش داره, من اپ شدم دوس داشتید یه سری به ما بزنید
خاله
5 مرداد 94 21:46
ای جونم چه پسر خوش خنده ای ! ان شاالله همیشه بخندی و سلامت باشی
ایـلیــــا جـون
6 مرداد 94 16:28
آخی موش موشک ایشالله عروسی خودت بشه گل پسملی اه چه بعد بچه بعد از واکسن اذیت میشه خیلی بده امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی سامیار جون
محیا
7 مرداد 94 9:38
ای جونم خدا حفضش کنه براتون
مامان فاطمه
7 مرداد 94 12:28
ماشالا چه خوشگل شده با کراواتش
مامانی
7 مرداد 94 13:43
خداوند اقا سامیار رو براتون حفظ کنه خیلی بانمکه
اورانوس
9 مرداد 94 12:50
سلام دوستم،مرسی از حضورتون;ان شالله خدا نی نی نازتون حفظ کنه 🙏