سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

پسر زمستانی

این روزها

1394/1/25 23:49
نویسنده : مامان سمیرا
895 بازدید
اشتراک گذاری

سامیار من

این روزها شبها خوب می خوابی و وقتی واسه شیر خوردن بیدار میشی گریه نمی کنی..الهی دورت بگردم شروع می کنی به خوردن دستهات...منم با صدای ملچ و مولوچت بیدار می شم...عزیز دلمی بغل

این روزها شیشه شیرتو شناختی وقتی گرسنه میشی و واسه شیر گریه می کنی همین که شیشه شیرتو می بینی آروم میشی و وقتی بهت شیر میدم شیشه رو با اون دستهای نازت می گیری..الهی قربونت برمبوس

این روزها با چشمهات آدم ها رو دنبال می کنی و عاشق لوسترو لامپ و هرچیزی که نور بده  هستی...الهی فدای اون چشمات بشمچشمک

آویز تختت برات جذاب شده وقتی صداشو می شنوی و حرکت عروسک ها رو می بینی با تعجب بهشون زل می زنی..خلاصه حسابی باهاش سرگرم میشیدلغک

پسر گلم هر روز که سپری می شه من بیشتر از همیشه دوستت دارم و بدان که وجودت زندگیم را گرم تر از همیشه کرده است.بغلمحبت

 

نظرات (19)

مامان نازار
26 فروردین 94 8:29
ای جان چه پسر نازی ... خداحفظش کنه عزیزه دلم ...
مامان سمیرا
پاسخ
ممنون که بهم سر می زنید و سپاس از لطف شما دوست عزیز
مامان امیرعلی
26 فروردین 94 9:07
عزیزم ، دلستر در افزایش شیر ، نقش زیادی دار من امتحان کردم
مامان سمیرا
پاسخ
عزیزم مرسی از راهنمایی خوبتان...اما متاسفانه با تمام تدابیر هورمون شیر دهی در من ترشح نشد و در کمال نا باوری نی نی من شیر خشکی شد
هما
26 فروردین 94 13:31
ايشالله وجود ساميار جون بركت زندگيتون باشه و خوش روزي و خوش قدم باشه كنار هم سه تايي سالم و شاد زندگي كنيد.
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنون دوست خوبم..[
مامان
29 فروردین 94 12:01
سلام ممنون که به من سر زدی خدا پسر نازتون رو براتون حفظ کنه التماس دعای فراوان
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنون..
مامان طلا
30 فروردین 94 12:31
خیلی قشنگ می نویسی مامان سمیرا.. خداوند پدر و مادرت رو برای تو و تو و بابا مسعود رو برای سامیار جون حفظ کنه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم دوست نازنینم انشاالله شما هم همیشه در کنار روزبه نازنین خوشبخت و شاد باشید
ĸoѕαr
30 فروردین 94 13:37
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
اهورا پسرم
6 اردیبهشت 94 12:01
خوشبخت باشید
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم شما هم همینطور
مامان ماتیسا
20 اردیبهشت 94 9:17
خدا حفظش کنه این پسر نازو
آنادمهری
20 اردیبهشت 94 14:28
چه پسره ملوسی الهی خدا حفظش کنه
مامان سمیرا
پاسخ
انشاالله شما هم زود مامان می شی عزیزم و ما هم از دیدن عکس های نی نی تون ذوق می کنیم
مامان ندا
20 اردیبهشت 94 15:18
ای جانم خدا نگهش داره عزیز
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم
مامان tt
30 اردیبهشت 94 16:11
سلام خدا پسر گلتون رو براتون حفظ کنه انشاءالله در پناه امیر المونین یکی از سربازان امام زمان باشه واسه دختر منم دعا کنید تیر ماه پا به این دنیا میذاره خیلی استرس دارم از این که نمیتونم به خودم برسم از این که نمیتونم خودم رو تقویت کنم تو رو خداا دعام کنید
مامان سمیرا
پاسخ
عزیزم امیدت به خدا باشه ...خدای دختر تو هم بزرگه و مطمین باش که همه چیز درست میشه
☂☂☂مامان و بابای فندق☂☂☂
5 خرداد 94 11:15
سلام خدا پسمل گلتون رو براتون حفظش کنه ماشالله خیلی نازه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم انشاالله نی نی شما هم سالم بیاد تو بغلتون تا این شکلی بشید
زری مامان
5 خرداد 94 23:54
الهی همیشه نی نی گلت سلامت باشه و از وجودش لذت ببری مامانی
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
زری مامان
5 خرداد 94 23:54
ممنون که به ما سر زدید
مامان سمیرا
پاسخ
خواهش می کنم
مامان مریم ماحصل عشقمون
6 خرداد 94 13:00
عزیزم ماشالله هزار ماشالله به گل پسرمون اقا سامیار مرسی بهم سرزدید من لینکتون میکنم بااجازه
مامان سمیرا
پاسخ
لطف دارید منم لینکتوم می کنم
rikki
6 خرداد 94 13:14
سلام ممنون که به وبلاگ من اومدی من ریکی هستم بازم بیا
اروغوانــــــــ
17 خرداد 94 17:26
سلام عزیزم ممنون که وبلاگ من سرزدی . پسرتون خیلی ماه خداحفظش کنه
پریسا
18 خرداد 94 16:07
امیدوارم پسرتون همیشه سالم باشه.
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم در پناه خدا خوشبخت و شاد باشید
ღnarjesღ
3 تیر 94 0:11
سلام عزیزم وبتون عالیه نی نی تون هم خوشگله امید وارم همیشه سلامت باشین به وبم بیایین وب خوشملی دارم
مامان سمیرا
پاسخ
حتما عزیزم بهتون سر می زنیم