سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پسر زمستانی

سامیارو آراد و کارهای جدید

1394/8/29 17:01
نویسنده : مامان سمیرا
964 بازدید
اشتراک گذاری

 

سامیار نازنینم ،وقتی شما تو دلم بودی من برای چکاپ پیش دکترم می رفتم که توی مطب خانم دکتر با یه خانومی که تو دلش نی نی داشت آشنا شدم و از همانجا دوستی من و آیدا جان شکل گرفت و سرانجام شما و آراد نازنین در یک روز و در یک بیمارستان و توسط خانم دکتر خاتمی به دنیا آمدید البته شما یه ساعت از آراد جون بزرگتری...عکس بالا رو  هم برات گذاشتم که بعدها براتون یادگاری ارزشمندی خواهد بود...

حالا از کارهای جدیدت بگم...نفسم از 27 شهریور 4 دست و پا می کنی و از همه جا میگیری و بلند میشی ...همه جا سرک می کشی و از شیطونی خسته نمیشی...الهی فدات بشم من...

باهات انگلیسی هم کار می کنم...بهت میگمclap برام خیلی خوشگل دست میزنی...Hi fiveمیدی و معنی کلمه drop رو میفهمی...

عزیز دلم آهنگ پخش میشه شما میرقصی و هرکی رقص کنه شما براش دست میزنی الهی دورت بگردم 

خوب یه چند تا عکس هم از این روزها برات میزارم عشقم

همه کشو ها رو باز می کنی و بعضی وقتها هم میری توش میشینی

 

به ماشین لباسشویی علاقمند هستی
 
 
 
و همینطور به جارو برقی 
 
 
و چند تا عکس بدون شرح
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خیلی دوست دارم پسر نازم

نظرات (27)

اورانوس
30 آبان 94 3:29
الهی،چقدر بامزست این آقا کوچولو.
مامان صدرا
1 آذر 94 10:17
خدا حفظش کنه. من لینک شما را گذاششتم توی وبلاگم. شما هم مایل بودبن خوشحال میشم لینک وبلاگ منو بذارید
کیان
3 آذر 94 9:54
سامیار جون کارهات درست مثل منه. خیلی باحالی سامیار جون
مامان فاطمه
3 آذر 94 15:05
سلام ممنون که به با دخترم اومدین.خداآقاسامیارتون رو براتون حفظ کنه.همیشه شاد و سلامت باشین در کنار هم
مامان
4 آذر 94 9:14
ای جان اسم پسر منم سامیار و از پسر شما 1 هفته کوچیکتره
مامان و بابای پارسا جون
5 آذر 94 22:31
ماشالا ماشالا چقد پسرمون بزرگ و نمکی شدی خدا حفظش کنه
مامآن مهناز
6 آذر 94 16:29
خدا حفظش کنه این مرد کوچولو رو ماشالا خیلی نازه
دنياى زيباى سيد طاها
8 آذر 94 6:14
سلام، ما شاءالله پسرتون خيلى بامزه هستن، خدا حافظشون باشه
مامانی گیتا جون
8 آذر 94 7:52
عزیزم
مامان ماتیسا
8 آذر 94 14:19
زنده باشن سامیار کوچولو
مامان آرزو
8 آذر 94 14:53
سلام پسرنازی داری خدابراتون حفظش کنه به منم سربزنید...
مادر طاها
14 آذر 94 13:06
خدا حفظش کنه مامان سمیرا به ما هم سری بزنید p_taha.niniweblog.com خوشحال میشم
مامان علی آقا
15 آذر 94 3:44
سلام دوست گلم ممنون از حضورتون در وب پسرم..خوشحالمون کردین.باز هم بیاین.خدا فرشته نازت رو حفظ کنه
لیلا
15 آذر 94 13:04
کم کم از کشوها مثل نردبان بالا می ره خداببخشه
مامان آرزو
19 آذر 94 0:50
★مادر بزرگ★
24 آذر 94 10:32
ماشالا ماشالا چقد پسرمون بزرگ و نمکی شدی خدا حفظش کنه
نسرین
29 آذر 94 15:44
چلا منو لینک نکلدین
خاله بهنوش و مهران
30 آذر 94 0:42
هزار ماشالله گل پسر خوردنی. ممنون گلم که به وبلاگ پسرم سر زدی.
نسرین
1 دی 94 19:51
سلام مامان سمیرا. رایان جون توی جشنواره شرکت کرده. باتشکر قبلی لطفا بهش رای بدین.کد 5 رو به 1000891010بفرستین.ممنونم.
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
1 دی 94 20:03
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& آپ کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین.
مامان حلما
5 دی 94 1:02
هزار ماشالله گل پسر خوردنی. خدا حفظش کنه
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم از لطفتون نازنینم
مامانی مینا
15 دی 94 8:37
ای جااااانم سامیار نازنین چقدر عسلی شما شیرین پسر آرزوی سلامتی و خوشبختی در کنار خانواده عزیزت برات دارم عسلممممم.
פֿـاطرہ ماماטּ امیر مهـבے
15 دی 94 22:25
ماشالله گل پسری مرسی که به ما سر زدید بازم تشریف بیارید
مامان الهام
30 دی 94 19:51
ای جونم ماشالا...چقدرنازه
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
3 بهمن 94 20:57
وایییییی چه نینیه نازی آدم دلش میخاد بوسش کنه و گازش بگیره سلام مامانه نینی جون.من خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم ی وب من بیاین و نینیه نازتون به جمع دوستای پسملمون اضافه شه. اینم اکانت اینستای منmiis.deliدوس داشتید فالوم کنید تا فالوتون کنم. منتظر نظرتون هسم مامان جون اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشید
ارغوان و امیر عباس
17 بهمن 94 10:34
هزار ماشاا... به این پسر شیطون و با مزه
بلوط کوچولو
27 بهمن 94 13:17
سلام اتفاقا داداش کوچولوی منم لباس شویی رو خیلی دوست داره و همینطور جارو برقی و سشوار راستی سامیار جان چند سالشه؟خدا حفظش کنه!وبلاگتون هم خیلی زیباست