سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

پسر زمستانی

بای بای پستونک

1394/10/24 12:47
نویسنده : مامان سمیرا
940 بازدید
اشتراک گذاری

سامیار نازنینم ،عشق من

چند وقتی بود که می خواستم پستونک رو ازت بگیرم اما می ترسیدم که شما اذیت بشی .آخه پسر گلم خیلی وابسته پستونک بودی ...اما بلاخره دل به دریا زدم و در 10 ماه و 27 روزگیت دیگه بهت پستونک ندادم ...خدا رو شکر خیلی اذیت نشدی و فقط همون روز موقع خواب کلافه بودی و گریه کردی نفسم....عزیز دلم چند روز دیگه یک ساله میشی و تو این یک سال همه امید زندگیمون شدی ،خیلی دوست دارم ...حالا چند تا عکس از این روزهای شیرین من و تو...

 

 

 

عزیزم تو عکس های بالا شما پودر کاسترد رو از کشو برداشته بودی و رو سرت خالی کرده بودی و من هم شکار لحظه کردم و ازت عکس گرفتم...شب چله بود و ابگرم کن هم خراب بود خدا می دونه شما رو چطوری شستیم...شیطون منی


نفسم دوست دارم

 

پسندها (19)

نظرات (2)

مامانی مینا
4 بهمن 94 2:28
بسلامتی که تونستی از پستونک بگیریش. ببوس این پسر ماه رو
مامان و بابای پارسا جون
17 بهمن 94 11:15
آفرین به پسمل باارادمون