سامیار جونسامیار جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پسر زمستانی

اولین احساس مادرانه

1393/9/15 21:15
نویسنده : مامان سمیرا
687 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 18 خرداد 93:

کوچولوی مامان:

ساعت 11 صبح رفتم آزمایش BETA HCG دادم .خانم پرستار گفت : تا یه ساعت دیگه جواب آزمایش حاظر می شه.خیلی دلم می خواست جواب آزمایشم مثبت باشه اما چون هفته پیش آزمایش خونگی منفی بود ،یه جورایی به جواب مثبت امیدوار نبودم...منتظر جواب آزمایشم نموندم و به خونه برگشتم و خودم رو با کارهای خونه سر گرم کردم...ساعت یک شد که به آزمایشگاه زنگ زدم

-ببخشید جواب آزمایش من آماده هست؟؟

-بله 

-میشه بگید جواب آرمایش چیه؟؟

-مبارکه مثبته

شوکه شدم..خوشحال شدم...قلبم لرزید...گریه کردم...واقعا از مثبت بودن جواب آرمایشم جا خوردم..

وای خدای مهربان من... یعنی من الان یک  فرشته کوچولو تو راه دارم؟؟با ورم نمی شه...خدای مهربان من ،سپاسگزارم.نیمی از من و نیمی از عشقم مسعود در وجود من هست و این از لطف بی پایان توست...از تو ممنونم که من را لایق مادر شدن دانستی و بهترین هدیه ی دنیا را به من دادی.

و اینجوری شد که من از وجود کوچولوی خوشگلم با خبر شدم.

پسندها (5)

نظرات (0)